Skim Sspn

SSPN-i Plus untuk anda pilih. Skim ini didatangkan bersama simpanan perlindungan takaful dan Cabutan Wow.

With Increasing Commitments Parents Need To Save Smart And This Is Where The Saving Schemes Under The N Education Funding Higher Education Financial Planning

SSPN-i Plus adalah pelan simpanan yang terbaik direka oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN untuk penabungan bagi tujuan pendidikan tinggi untuk anak-anak bermula seawal usia sehari.

Skim sspn. Skim ini menawarkan dividen yang kompetitif perlindungan percuma pelepasan taksiran cukai sehingga RM8000 geran sepadan sehingga rm10000 patuh syariah dan dijamin oleh kerajaan Malaysia. 000003223 SSPN merupakan produk simpanan yang diperkenalkan PTPTN bagi menggalakkan lagi amalan menabung dalam kalangan rakyat Malaysia. Pembukaan akan serendah RM20 sahaja serta simpanan dijamin oleh kerajaan.

Laman informasi dan panduan pembukaan akaun SSPN. Anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik dan gempak dalam siri Cabutan Wow. Di mana pendeposit melantik PTPTN untuk menguruskan deposit mereka bagi tujuan pelaburan.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i Plus simpanan pendidikan terbaik untuk diri dan anak anda. Simpanan Simpanan Pendidikan Nasional. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN adalah produk simpanan patuh syariah yang disediakan oleh PTPTN.

Manfaat kematianilat kekal RM20000 sehingga RM100000000. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. 2242021 Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN adalah produk simpanan patuh syariah yang disediakan oleh PTPTN.

SSPN adalah produuk patuh syariah yang diperkenalkan oleh PTPTN serta simpanan dijamin oleh kerajaan. 5202019 Anda boleh buka akaun SSPN -i di CIMB Bank. SSPN merupakan produk simpanan pendidikan yang diperkenalkan PTPTN bagi menggalakkan lagi amalan menabung dalam kalangan rakyat Malaysia SSPN tampil dengan dua skim menarik iaitu SSPN-i dan SSPN-i Plus untuk anda pilih.

Pembukaan akaun untuk anak bagi tujuan pendidikan masa depan atau pelepasan taksiran cukai pendapatan maksimum RM8000. SSPN-i Plus untuk anda pilih. Manfaat ilat kekal separa sehingga RM100000.

Menyimpan serendah RM30 setiap bulan dan dapatkan perlindungan sehingga RM1 Juta tertakluk pakej pilihan. PENAMBAHAN DEPOSIT - Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN Online. Akaun SSPN atau lebih dikenali dengan Skim Pendidikan Nasional SSPN -i.

Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Deposit Pembukaan Serendah RM20 sahaja. We would like to show you a description here but the site wont allow us.

Tampil dengan dua skim menarik iaitu SSPN-i. Jumlah pembukaan Akaun SSPN-i dari bulan Januari sehingga bulan September 2018 adalah sebanyak 347297 Akaun. Pembukaan akan serendah RM20 sahaja serta simpanan dijamin oleh kerajaan.

The Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN or National Education Savings Scheme is a savings plan specially designed by Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN or the National Higher Education Fund Corporation to enable parentsguardians to invest for their childrens higher education. Laman Utama Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN. Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi.

Skim yang ditawarkan adalah patuh Syariah yang menggunakan konsep Wakalah Bil Istithmar di mana pendeposit melantik PTPTN untuk menguruskan deposit mereka. Skim Simpanan Pendidikan Nasional. Skim yang ditawarkan adalah patuh Syariah yang menggunakan konsep Wakalah Bil Istithmar di mana pendeposit melantik PTPTN untuk menguruskan deposit mereka.

Selain itu terdapat pelbagai promosi berkala yang dijalankan dengan. Juga pembukaan akaun SSPNi untuk pelajar yang ingin memohon pinjaman PTPTN. GANJARAN KESETIAAN 2021 - Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN Online.

Kod Eksekutif PTPTN ID Ejen. SSPN-i Skim Simpanan Pendidikan Nasional SSPN-i adalah merupakan satu skim atau instrumen simpanan yang direka khas oleh Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional PTPTN bagi tujuan pendidikan tinggi. Layak untuk memohon pinjaman PTPTN.

Skim yang ditawarkan adalah patuh Syariah yang menggunakan konsep Wakalah Bil Istithmar. SSPN-i merupakan satu skim simpanan pendidikan terbaik yang ditawarkan oleh PTPTN bagi menggalakkan penabungan untuk pendidikan tinggi anak-anak pada masa hadapan. Skim SSPN-i Plus berbeza dengan SSPN-i.

SSPN adalah skim simpanan yang direka. Tampil dengan dua skim menarik iaitu SSPN-i dan. Komitmen bulanan serendah RM30Bulan sehingga RM500Bulan tertakluk pakej yang dipilih.

SSPN merupakan produk simpanan yang diperkenalkan PTPTN bagi menggalakkan lagi amalan menabung dalam kalangan rakyat Malaysia.

Sspn I Plus 2u Sspn I Plus Merupakan Produk Simpanan Patuh Syariah Untuk Perancangan Kewangan Bagi Tujuan Pendid Social Security Card Cards Personalized Items

Sspn I Plus Pembukaan Akaun Sspn I Plus Secara Online Online Lockscreen

10 Keistimewaan Skim Simpanan Pendidikan Nasional Sspn 10 Things Info

Sspn I Plus Mulakan Tabungan Untuk Anak Anda Seawal Usia Sehar Incoming Call Screenshot Incoming Call Online

Sspn I Plus Perbezaan Di Antara Sspn I Dan Sspn I Plus Dan

Panduan Buka Akaun Sspn I Plus Online Allianz Logo Lulus Band

Pin Di Info Pendidikan

Temuduga Terbuka Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional Ptptn 16 November 2016 Kerja Kosong Perbadanan Tabung Pe Social Security Card Person Social

Pin By Vivienne Lee On Sppn I Plus Pie Chart Chart Diagram


LihatTutupKomentar