Daftar Skim Peduli Sihat Selangor

Kumpulan Selgate optimis meningkatkan jumlah pendaftaran Skim Peduli Sihat bagi 2018 selain mensasarkan lebih banyak pembayaran tuntutan daripada klinik panel berdaftar setiap bulan. Pada tahun 2016 Kerajaan Negeri Selangor ada memperkenalkan satu skim iaitu skim perlindungan perubatan dan kesihatan medical and healthcare coverage atau Skim Peduli Sihat.

Skim Peduli Sihat Semak Kelayakan Permohonan Online

Atau Menetap 10 tahun di Selangor.

Daftar skim peduli sihat selangor. 16032020 Skim Peduli Sihat ini akan memberi manfaat kepada sejuta golongan B40 di Selangor. 17052020 Untuk melayakkan anda memohon skim ini anda haruslah menepati kriteria seperti berikut. Pendapatan kurang daripada RM1500.

Jumlah pendaftaran di bawah Skim Peduli Sihat adalah sebanyak 383160 kad dan pecahan bagi kategori keluarga dan individu adalah seperti berikut. 03-61261500 No Faks. 1327746 Tarikh Kemaskini.

Skim Insurans Peduli Sihat. Terdapat tiga peringkat permohonan kad Peduli Sihat Selangor -. Laman Utama Pendaftaran.

15052020 Skim Peduli Sihat bertujuan meringankan beban kos sara hidup yang tinggi di kalangan B40 terutamanya bagi perkhidmatan penjagaan kesihatan asas. Lahir di Negeri Selangor. Cara Membuat Permohonan Kad Peduli Sihat Selangor Online Manual.

Pendapatan isi rumah kurang daripada RM200 sebulan. Permohonan Skim Peduli Sihat. Selgate Corporation Sdn Bhd.

Jom Daftar Sekarang Untuk Skim Peduli Sihat Selangor 2020. Namun kini kerajaan Selangor memperuntukkan sejumlah RM42 juta bagi menambah baik Skim. Skim Peduli Sihat Selangor telah diperkenalkan oleh Kerajaan Negeri Selangor dan merupakan satu insentif bantuan dalam membantu rakyat Selangor khususnya kelompok B40 yang berpendapatan isi rumah bawah RM3000 dalam mendapatkan rawatan hospital secara percuma.

Kelayakan Skim Peduli Sihat Selangor Kad Perubatan Percuma. Skim Rawatan Jantung Selangor Hubungi Kami Login Cara Memohon dan Daftar SKIM PEDULI SIHAT. Rakyat Negeri Selangor yang layak boleh mendapatkan rawatan kesihatan asas secara percuma di lebih 1000 buah klinik swasta di Selangor dan Lembah Kelang yang berdaftar dengan skim ini.

Untuk menikmati imbuhan dan kemudahan yang disediakan dalam Skim PEDULI SIHAT mereka yang berkelayakan harus mendaftar di lokasi berikut. Gombakselangorgovmy Paparan terbaik menggunakan. PEDULI SIHAT merupakan satu skim perlindungan kesihatan asas yang diperkenalkan oleh Kerajaan Negeri Selangor bagi meringankan beban kos sara hidup golongan berpendapatan rendah B40.

Tapi masih ramai yang tak tahu. Bagi skim peduli sihat pemohon yang layak akan diberikan kad peduli sihat selangor bagi menerima rawatan di 1000 klinik berdaftar di selangor dan lembah klang. 03-61361073 Emel.

PEDULI SIHAT merupakan skim perlindungan kesihatan asas yang diperkenalkan oleh Kerajaan Negeri Selangor bagi meringankan beban kos sara hidup golongan berpendapatan rendah B40. Dibawah ini dikongsikan langkah langkah untuk membuat pendaftaran serta mengisi borang secara online atau manual. 16072020 Skim Peduli Sihat telah diperkenalkan dengan tujuan meringankan beban kos sara hidup yang tinggi dalam kalangan B40 terutamanya bagi perkhidmatan penjagaan kesihatan asas.

Dibawah skim ini Kerajaan Negeri Selangor akan membiayai rawatan kesihatan asas setiap keluarga yang layak sehingga RM500 setahun. Borang Daftar Bantuan SMART Sihat Borang Daftar Daerah Pilih Daerah SABAK BERNAM HULU SELANGOR KUALA SELANGOR GOMBAK HULU LANGAT. 18052020 Skim Peduli Sihat telah diperkenalkan dengan tujuan meringankan beban kos sara hidup yang tinggi dalam kalangan B40 terutamanya bagi perkhidmatan penjagaan kesihatan asas.

18012018 Selgate yakin pendaftaran Skim Peduli Sihat terus meningkat SHAH ALAM 17 JAN. Hanya borang permohonan yang telah diisi lengkap dan ditandatangani pemohonan serta melampirkan dokumen yang diperlukan sahaja yang akan dipertimbangkan dan diproses. Berikut dikongsikan maklumat cara mendaftar membuat Permohonan Kad Peduli Sihat Selangor.

PEMBERITAHUAN Sila ambil perhatian bahawa Akta Perlindungan Data Peribadi 2010 memberi anda hak tertentu ke atas penggunaan data peribadi. Selcare Inisiatif Kerajaan Negeri Selangor. Seksyen Pihak Berkuasa Tempatan.

IE9 Ke atas Firefox 11 Ke atas Google Chrome resolusi 1280 x 720 ke atas Total count. SKIM PEDULI SIHAT Hanya di Selangor Muka Surat 2 Saya mengaku bahawa segala maklumat di atas adalah BENARSekiranya didapati TIDAK BENAR Skim PEDULI SIHAT berhak menarik balik bantuan yang telah diluluskan. Kerajaan Negeri Selangor telah membiayai rawatan kesihatan asas setiap keluarga yang layak sehingga RM500 setahun bagi skim ini.

Kepada pemegang kad peduli sihat sedia ada yang masih belum mendaftarkan diri bagi program bsh mahupun ekasih adalah dinasihatkan untuk. Lahir di Negeri Selangor atau telah menetap di Selangor melebihi 10 tahun. Warganegara Malaysia Lahir di Selangor atau telah menetap di Selangor sekurang-kurangnya 10 tahun Pemilih Berdaftar di Negeri Selangor Pendapatan seisi rumah bulanan maksima RM200000.

Melalui skim ini Negeri Selangor telah membiayai rawatan kesihatan asas keluarga yang layak sehingga RM500 setahun bagi skim ini. Pendaftaran Dan Borang Permohonan Kad Peduli Sihat Selangor Online. Nyatakan jumlah keluarga dan individu yang berdaftar dengan Skim Peduli Sihat Selangor.

Peduli Sihat Daftar Online

Peduli Sihat Daftar Online

Daftar Sekarang Untuk Skim Peduli Sihat Selangor 2020 Aksesinfo

Peduli Sihat Daftar Online

Peduli Sihat Daftar Online

Skim Peduli Sihat Permohonan Dan Semakan Status 2021

Kad Peduli Sihat Selangor Borang Permohonan Secara Online

Permohonan Kad Peduli Sihat Selangor Online

Skim Peduli Sihat Skim Kesihatan Percuma Untuk Sejuta Warga Selangor Eztakaful


LihatTutupKomentar